e-shopProdejnyohlasyněco navícO násVše o nákupuKontakt
menu
hledej
košík

Vše o nákupu…

Je naším přáním, aby nákup na našem e-shopu byl pro Vás jednoduchý a přehledný. Prostě aby to byla zábava. Tomu jsme se snažili přizpůsobit celý obsah stránek. Tady jsme seřadili kroky při výběru zboží a jeho vkládání do košíku, zvolení způsobu platby a dopravy.

Dočtete se zde také, co byste měli udělat, když k Vám domů dorazí zakoupené zboží. Nezapomněli jsme ani na případ, co když se něco při nákupu nepovede a Vy nebudete spokojeni.

A pokud tu správnou odpověď nenajdete, zeptejte se nás přímo. Rádi Vám pomůžeme!

Co vás zajímá nejčastěji…

Jak rychle objednané zboží dostanu?

Objednané zboží Vám doručíme zpravidla do 3 pracovních dnů.

V našem e-shopu zobrazujeme pouze výrobky, které jsou aktuálně dostupné. Pokud je Vámi objednané zboží k dispozici přímo na naší prodejně ve Zlíně, odkud Vaše objednávky vyřizujeme, začneme ho pro Vás balit téměř ihned po přijetí objednávky a zásilku co nejdříve předáme přepravní službě podle toho, jaký typ doručení si zvolíte při objednání (viz dále).

V případě, že něco z Vaší objednávky máme momentálně jen na centrálním skladu, prodlouží se dodací doba o nezbytný přesun. I tak se ale budeme snažit dostat k Vám balíček co nejdříve!

Kolik zaplatím za dopravu?

Vybrat si můžete z několika možností volby přepravce a ceny za dopravu. Zvolte si ten, který Vám nejlépe vyhovuje. Bude-li Váš nákup v hodnotě vyšší jak 1500 Kč s DPH, dopravné je zdarma. Dobírečné účtujeme i u nákupů nad 1500 Kč s DPH. Více najdete v oddílu Vyberte si způsob doručení.

Mohu zboží vrátit, nebudu-li s ním spokojen(a)?

Nemějte strach. Pokud si svůj internetový nákup rozmyslíte nebo se Vám zaslané zboží nebude líbit, můžete nám ho do 14 dnů vrátit, aniž byste nám museli vysvětlovat proč :) Stačí jen, aby bylo nepoškozené a v původním obalu. Více najdete v oddílu Jak na reklamace.

Dodáváte objednané zboží také do jiných zemí?

Je nám líto, prozatím zasíláme pouze na adresu na území České republiky. Možná časem :)

Mohu zaplatit v jiné měně?

Všechny transakce proběhnou v českých korunách. Zaplatit tedy můžete jinou než českou platební kartou, platba však bude přepočítána na koruny.

Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

Stručně: cokoli se o Vás dozvíme (Vaše jméno, emailovou adresu, kontaktní údaje či pár základních anonymních cookies), používáme výlučně pro zpracování Vaší objednávky, případně pro zlepšení funkce těchto stránek. Nic z těchto údajů nepoužijeme pro marketingové účely a neposkytneme je žádné třetí straně (snad s výjimkou zabezpečené platební brány, provozovatele e-commerce modulu a přepravní společnosti). Jinými slovy, podle našeho nejlepšího svědomí Vašim údajům nic nehrozí. Více najdete ve druhé části našich Obchodních podmínek.

A teď podrobně: Jak si počínat při nákupu?

Vyberte si zboží a vložte jej do košíku

  • Z nabídky zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit, a kliknutím si otevřete jeho detail.
  • Pomocí červeného tlačítka "Přidat do košíku" jej vložíte do svého nákupního košíku, jehož obsah se Vám ukáže v pravé části obrazovky (v některých případech se Vám košík může zobrazit na celou stránku).
  • Pokračujte v nakupování, co srdce ráčí :)
  • Pokud při výběru došlo k omylu nebo chcete něco změnit, svůj výběr můžete upravit v košíku, do nějž se dostanete klepnutím na ikonku v modrém pruhu nalevo. V kterémkoli kroku můžete změnit objednávané množství anebo celou položku odstranit.
  • V přehledu košíku se zatím nezobrazuje částka za balné a dopravné. Tato částka se doplní poté, co si zvolíte způsob dopravy. Před odesláním objednávky tedy uvidíte celou výslednou částku, kterou vám budeme účtovat.

Přejděte k pokladně…

Jakmile máte v košíku vše, kliknutím na zelené tlačítko "Objednat" přejděte do pokladny. Tam si na jednom místě zvolíte všechny další možnosti nákupu. Vše je přehledně uspořádáno do několika oddílů:

Vaše e-mailová adresa

Vložte svou e-mailovou adresu, na kterou Vám později zašleme potvrzení o nákupu. Tato adresa zároveň bude sloužit k tomu, abychom Vás příště poznali, pokud si před odesláním objednávky zaškrtnete políčko "Uložit mou adresu a zasílací údaje pro příště".

Pokud už jste tak někdy dříve učinili a Vaši e-mailovou adresu poznáme, poprosíme Vás následně k vložení svého hesla, které jste si při registraci zvolili.

Kam zboží poslat a komu ho účtovat

V tomto kroku nám řeknete, kam si přejete zboží doručit. (Pokud jste měli své údaje uložené z minula, vyplníme vše za Vás.) Jestliže si přejete použít jinou adresu pro fakturaci, zaškrtnutím políčka pod zasílací adresou se Vám zobrazí další pole.

Vyberte si způsob doručení

Jakmile vyplníte zasílací adresu (nebo alespoň město), objeví se přehled možných způsobů doručení. Vyberte si ten, který se Vám hodí nejvíce. 

Pokud jste zvolili osobní odběr, své zboží si vyzvednete na některé z našich prodejen, kterou si vyberete ze seznamu. Pokud jste vybrali přepravní službu nebo Českou poštu, doručíme Vám zboží až na místo určení.

  • OSOBNÍ ODBĚR: Máte-li rádi osobní jednání, rádi Vás uvidíme na některé z našich prodejen, kde si zboží můžete vyzvednout osobně. Za dopravné tak nemusíte platit nic.
  • PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL: Přepravní společnost PPL vám doručí zboží až domů během pracovního týdne. Zásilky přepravce doručuje obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy. V den doručení Vás bude kontaktovat doručující řidič ohledně přesnějšího času dodání Vaší zásilky. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.
    • dopravné za doručení objednávky při platbě předem: 99 Kč s DPH
    • dopravné + dobírečné při platbě při dodání: 139 Kč s DPH
    V případě dopravy PPL na dobírku není bohužel možné platit u kurýra kartou, platba je možná pouze v hotovosti.
  • ČESKÁ POŠTA – Balík do ruky: Vaši zakázku Vám pošleme Českou poštou.
    • dopravné za doručení objednávky při platbě předem: 120 Kč s DPH
    • dopravné + dobírečné při platbě při dodání: 159 Kč s DPH

Objednáte-li zboží v hodnotě nejméně 1500 Kč (vč. DPH), zboží Vám doručíme zdarma! (Tedy s výjimkou dobírky; dobírečné 39 Kč účtujeme i u objednávek nad 1500 Kč.)

Zvolte si způsob placení

Podle toho, jaký způsob doručení jste si vybrali, nabídneme Vám některé z následujících možností úhrady.

  • OSOBNÍ ODBĚR – Při osobním odběru na prodejně můžete svůj nákup zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
  • DOBÍRKOU – Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.
  • KARTOU NEBO BANKOVNÍM PŘEVODEM – Česká bezpečná platební brána ComGate, s níž spolupracujeme, nabízí celou řadu možností provedení platby. Pokud vlastníte platební kartu VISA, MasterCard nebo Maestro, která umožňuje platby na internetu, můžete ji využít k úhradě zboží online. Vybrat si můžete také expresní bankovní převod většiny českých bank, včetně ČSOB, KB, České spořitelny, mBank nebo FIO banky. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Už jsme téměř na konci…

Před odesláním objednávky už zbývá jen pár drobností. Chcete-li nám k objednávce připojit nějaký vzkaz nebo přání, využijte k tomu příslušné okénko.

Je také zapotřebí, abyste zaškrtnutím políčka potvrdili svůj souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami (obsahují podrobné informace o právech a povinnostech prodávajího a nakupujícího, způsobu řešení reklamací apod.).

A pokud byste od nás rádi dostávali e-mailem upozornění na zajímavé novinky v sortimentu a další tipy ze stránek Žij dobře, zaškrtněte si políčko Newsletter.

Nakonec máte možnost zaškrtnout si možnost uložení svých údajů pro příští nákupy, což Vám ušetří vyplňování stejných polí. Tato volba Vás vyzve k vytvoření hesla, které si zapamatujte pro příští návštěvu. (Kdybyste ho náhodou zapomněli, budete mít možnost nechat si zaslat nové.)

Odeslání objednávky a platba

Sláva, máme vyplněno! Překontrolujte si tedy ještě přehled košíku v pravé části obrazovky (příp. na začátku stránky, držíte-li v ruce mobil). Částka v řádku "Celková hodnota" je konečná, nepřibydou k ní už žádné další poplatky.

Pokud jste tedy spokojeni, objednávku odešlete tlačítkem "Odeslat objednávku" :) Nato Vás přesměrujeme k platební bráně ComGate anebo – v případě dobírky či osobního odběru – rovnou k potvrzení o objednávce. To si můžete vytisknout pro své potřeby, zároveň Vám ho ale zašleme na Váš e-mail. Tento krok je považován za uzavření kupní smlouvy.

Co bude následovat…

Pak už jen vyčkáte, až u Vašich dveří zazvoní kurýr – anebo v mailové schránce cinkne zpráva o tom, že Vaše zboží je připravené k vyzvednutí. O všech těchto krocích Vás budeme informovat e-mailem.

Něco k bezpečnosti Vašich údajů…

Toto Vám musíme podle zákona říci: Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. Podrobně se o způsobu, jakým nakládáme s osobními údaji, dočtete ve druhé části našich Obchodních podmínek.

Jak na reklamace

Snažíme se nabízet jen věci, které budou sloužit tak, jak mají. Ne vždy se to ale povede na sto procent... Pokud se tedy stane, že zakoupený výrobek je vadný, můžete ho reklamovat následujícími způsoby:

Osobně na prodejně

Reklamaci můžete uplatnit osobně na jakékoli naší prodejně. S sebou si vezměte reklamovaný výrobek, číslo dokladu o koupi nebo objednávky a příslušenství k reklamovanému výrobku.

Přes reklamační oddělení Madal Bal

Naše reklamační oddělení přináší vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení Vašich reklamací. Proto Vám doporučujeme využívat jeho služeb přímo. Vadné zboží pošlete poštou či přepravní společností na adresu: Madal Bal a.s., Letovská 532, 199 00 Praha-Letňany, servis@madalbal.cz, tel.: 222 745 132.

Pokud budete zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí balík obsahovat průvodní dopis se seznamem zboží, s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji. Je nutné přiložit doklad o nákupu zboží.

Vyřízení reklamace - Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Co dělat, je-li zásilka poškozená

To je mrzuté, ale stát se to může. Vždy prosím zkontrolujte zásilku hned při doručení. Zákon říká: "Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte pomocí tohoto kontaktního formuláře (uvádějte prosím číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu. Nenahlásíte-li škodu do 3 dnů od převzetí zásilky, je bohužel možné, že Vaše reklamace bude přepravcem zamítnuta.

Česká pošta
Pokud byla vadná zásilka doručená Českou poštou, oznamte reklamaci osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

A nakonec ještě odkazy na pár nudných, ale důležitých textů, které to všechno popisují jazykem právníků...

Nenašli jste tady všechno, co potřebujete vědět? Napište nám prosím, v naléhavých případech zavolejte!